آیکون واتساپ
تسمه صنعتی رول پارس
  

تسمه برزنتی قاشقک

  
تسمه برزنتی قاشقک
   شماره فنی : ‎    
   نوع : قاشقک      
موجود

تسمه قاشقک در واقع تسمه های صنعتی از نوع برزنتی هستند که از قاشقک هایی بر روی سطح تسمه برای حمل دانه ها و پودر ها استفاده می شود. تسمه قاشقک در صنایع غذایی در حمل دانه ها و پودر های خوراکی مانند آرد، کندم، برنج، بذر و دانه های گیاهی مورد استفاده قرار می گیرند. جنس قاشقک های اتصالی بر روی تسمه برزنتی اغلب یا از پلی پروپیلن به شکل قاشقک های پلاستیکی و یا از جنس استنلس استیل می باشد. اتصال بین قاشقک و تسمه برزنتی قاشقک از طریق پیچ های مخصوص و در واصل برابر و مشخص صورت می پذیرد. در واقع تسمه قاشقک برای صنایع سبک جایگزین زنجیر های الواتور که متصل به باکت های فلزی قدرتمند تری هستند در صنایع سنگین می شود.

تسمه برزنتی قاشقک در عرض های مختلف اغلب از 25 میلیمتر به بالا تولید می شود و دارای حداکثر کاربری تا عرض 175 میلیمتر است. ضخامت لایه های بافته شده تسمه قاشقک نیز بین 3 میلیمتر در کمترین حالت و برای کاربری های عمومی تا 6 میلیمتر تغییر می کند. تسمه های قاشقک با بسته شدن بصورت حلقه بسته بر روی نقاله ها زمانیکه باکت یا قاشقک در حالت عمودی قرار می گیرد از غلات پر شده و در طرف دیگر و در ارتفاعی بالاتر پس از گشتن قاشقک بر روی نقاله تخلیه می شوند.

مواد مصرفی در تولید تسمه قاشقک

تسمه های قاشقک بصورت چند لایه ای از الیاف پارچه ای مستحکم بافته می شوند. در تولید تسمه قاشقک از الیاف کتان و نایلون که در واقع از جنس پلی استر هستند استفاده می شود. به سبب ساختار بافتی که دارند تسمه های قاشقک بر خلاف تسمه های نقاله و قابلیت ایجاد برش طولی با عرض و ضخامت مورد نظر را ندارند و تنها در عرض هایی فیکس و مشخص تولید می شوند. تسمه قاشقک بصورت کلاف های 100 متری به بازار عرضه می شود و کیفیت بافت و متریال بکار رفته در تولید این تسمه صنعتی نقشی موثر بر طول عمر آن در انتقال مواد دارد.

TEL : tel:09123691065
09126482568
Email: info [at] rollpars [dot] com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Rollpars Group