آیکون واتساپ
تسمه صنعتی رول پارس

تسمه تایمینگ ایتالیایی مگاداین

بسیاری از ماشین آلات صنعتی از تسمه های انتقال نیرو در شکل های مختلف که تسمه تایمینگ یکی از آنها می باشد در بهبود سرعت و یا بهبود گشتاور انتقالی از الکتروموتور ها و یا موتور های احتراق استفاده می کنند. این تسمه ها نیاز به همنشینی و همراستایی مناسب در اتصال به منظور افزایش طول عمر کاری و بهبود راندمان خروجی دارند. تسمه های تایمینگ با برند مگاداین MEGADYNE محصولی از کشور ایتالیا برای دستیابی به حداکثر نیاز های سیستم انتقال نیرو طراحی و تولید شده اند.

تسمه های تایمینگ مگاداین با دنده هایی عمود بر راستای تسمه صنعتی طراحی شده اند تا میزان خطا در انتقال قدرت را با درگیری دقیق بین دنده و لبه های فولی به حداقل برسانند. عدم افت سرعت و عدم لغزش تسمه تایمینگ بر روی فولی از مزایای کاربری تسمه های تایمینگ با دنده های عمود بر راستا می باشد که اغلب در مورد تسمه های وی بلت شاهد آن هستیم. اشکال مختلف دنده های تسمه تایمینگ مگاداین شامل trapezoidal که در واقع ذوزنقه ای شکل هستند، curvilinear که در واقع سهمی و یا گنبدی شکل هستند و یا نمونه های سهمی های ارتقا یافته به منظور کاهش تمرکز تنش در انتقال قدرت بالا طراحی و تولید شده اند. positive power transmission یا انتقال قدرت مثبت از نتایج مثبت درگیری این نوع دنده های تسمه تایمینگ با فولی در انتقال میزان بالایی از کشتاور و در سرعت های دورانی بالا و پایین می باشد.

مزایای کاربری تسمه تایمینگ مگاداین MEGADYNE

به منظور حصول بهترین نتایج در کاربری تسمه های تایمینگ چه بصورت حلقه ای تولید شده باشند چه بصورت تسمه تایمینگ متری این تسمه های صنعتی می بایست در برابر خوردگی Corrosion و کشش Stretch حداکثر مقاومت را داشته باشند. این دو فاکتور از اولین و اساسی ترین مبانی طراحی و تولید تسمه تایمینگ اپتی بلت محسوب می شود. Clean operation یا عملکرد پاک که با جلوگیری از ایجاد آلودگی محیطی شکل می گیرد و نه تنها در بهبود عملکرد سیستم موثر است بلکه به پاکیزگی محیط زیست می انجامد از مزایای اصلی دیگر تسمه های تایمینگ مگاداین محسوب می شود.

راندمان یکی دیگر از مهمترین فاکتور هایی است که در دو بخش شامل Cost efficiency یا بهره وری مالی با داشتن قیمت اقتصادی تر و Energy efficiency یا راندمان انرژی با ارائه محصولاتی با قابلیت انتقال حداکثر گشتاور و حد اقل هدر رفتگی انرژی است از دیگر مزایای تسمه های تایمینگ برند ایتالیایی مگاداین محسوب می شود.

تولید صدا و لرزش بسیار پایین که بصورت مستقیم بر طول عمر اجزای دیگر سیستم نیز تاثیر می گذارد از دیگر مشخصات کیفی تسمه تایمینگ مگاداین محسوب می شود. در واقع آلودگی صوتی ناشی از عملکرد تسمه های نا مرغوب پدید می آید که یا بصورت صوت و یا بصورت صداهای آزار دهنده ریتم دار در فضا منتشر می شود در اثر بکارگیری متریال های نا مطلوب و یا عدم رعایت استاندارد های ابعادی بوده و می تواند فضای آزار دهنده ای را برای کاربران پدید آورد. از طرف دیگر ایجاد لرزش در سیستم رزونانس و ایجاد ضربه های کوچک را در سیستم به همراه دارد که نه تنها به کاهش طول عمر تسمه تایمینگ می انجامد بلکه بر عملکرد دیگر اجزا از جمله برینگ و یاتاقان نیز تاثیر منفی می گذارد. تسمه تایمینگ متری مگاداین و تسمه های حلقه ای Endless از این برند با حداقل میزان لرزش در سیستم به بهبود عملکرد و طول عمر دیگر اجزای سیستم کمک قابل توجهی می کنند.

TEL : tel:09123691065
09126482568
Email: info [at] rollpars [dot] com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Rollpars Group